Twee maanden proefslapen

 

Twee maanden proefslapen! Niet goed? Omruilen mogelijk!

Waarom twee maanden proefslapen?

Zodra je het nieuwe matras hebt ontvangen zul je hier aan moeten wennen. Bij sommige beslapers is deze periode sneller dan bij anderen. Wij geven je hier dus ook rustig de tijd voor, maar liefst 2 maanden! Mocht het matras binnen deze periode niet bevallen, dan kun je het matras zonder enige kosten voor het gebruik bij ons retourneren* en wordt er een nieuw matras voor je geproduceerd. 
 

De gewenning van je matras

Iedere beslaper moet wennen aan zijn nieuwe matras. Daarbij moet het matras ook nog "wennen" aan de beslaper. De schuimen en veren in het matras zijn in de eerste 2 weken van het gebruik iets stugger dan uiteindelijk in de gebruikersfase. Wij vragen dan ook om jezelf minimaal een maand** de kans te geven om aan het nieuwe matras te wennen.

   

Wat gebeurt er met de geretourneerde matrassen?

Door deze proefslaapservice komen elke maand matrassen retour, dit is heel begrijpelijk en in ons proces ingecalculeerd. De geretourneerde matrassen worden opgehaald door twee partijen, namelijk diverse lokale kringloopwinkels en Stichting Vluchtingenwerk Regio Brabant.

Onze belofte: Geretourneerde matrassen worden niet herverkocht.

Retour procedure en herroepingsrecht

In tegenstelling tot de meeste internetwinkels maken wij maatwerk producten. De consument heeft geen herroepingsrecht daar de ondernemer op maat gemaakte producten produceert naar klantorder. Omdat wij consumenten niet met een matras willen laten zitten die na keuze niet helemaal bij ze past, kunnen zij gebruik maken onze 2 maanden omruilgarantie. Voor meer informatie omtrent het herroepingsrecht kun je de Algemene Voorwaarden hieronder lezen. 

* Mocht de consument niet in staat zijn het matras zelf te retourneren worden er €55,- transportkosten in rekening gebracht.

Toelichting in de Algemene voorwaarden
** Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd